Vecka 24

Ja helgen har varit jätte bra :) Massa mys och nöjen :)

Nu till veckan så äre midsommar :)

Måndag: Jobb 13-21
Tisdag: jobb 14-21
Onsdag: Ledig :)  Arbetsförmedlingen klockan 10 Ska även cykla till jobbet för att se hur lång tid det tar :p
Torsdag: Ledig :) Match på kvällen mot stöde i kovland :)
Fredag: Ledig :) Midsommarfirande hos Stefans mormor och morfar tror jag :)
Lördag: Midsommarfirande i Tynderö :)
Söndag: Vila upp sig :p Träning :)

Tänkte planera in att sola lite i veckan också :) så blir nog det på tisdag och torsdag :)

Ska bli så skönt att få lite ledighet nu några dagar, känns som om jag har så mycket jag måste göra :p

Just nu ska jag leta fram laddaren till min gamla telefon och mina betyg sen gymnasiet.. Den som hittar dom gör det jävligt bra..

Sandra<3Stefan


Julia i traktorn              Stefan och Ludde       Stefan och Paige            Julia

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0