Feel sick

Börjar med en sammanfattning av helgen:

Torsdag: For hem runt tolv, for till älskling på jobbet och hjälpte honom att byta kablar på jannes bil, efter det for vi till älskling och sen hem till holm. Myste på hemma bara gjorde inget speciellt.

Fredag: Klev upp och gjorde i ordning fika åt hjärtat, sen for han på jobbet då hoppade jag i säng igen. Pappa väckte mej vid 9 låg och myste med Paige en bra stund innan ja klev upp. Sen for vi in över mot birsta jag och mamma. Kikade runt lite och sen for vi och skrev på papper för lägenheten :) Fick pussa en snabbis på älskling också. Sen träffade jag Ida på birsta vi gick runt och kikade och sen gick vi upp på media market och köpte en ny dator till mej eftersom min bara la av :(  Så nu har jag en rosa likadan som den förra typ :p På kvällen myste vi bara hemma i holm jag och älskling. Kollade på så ska det låta sen nått mer sen blev det sängen.

Lördag: Kommer inte ihåg när vi vakna riktigt lr vad vi gjorde på dagen :s Skjutsade Danne och hans pappa till timrå det är det enda ja kommer ihåg :p På kvällen for ja iaf till Sara för att fira henne. Åt riktigt god mat :) och ahde trevligt sällskap. Älskling kom och hämtade mej vi for in till stan en sväng sen till alnö för att hämta Jocke och Danne och sen nån till på vägen, kommer inte ihåg vad han hette :p sen efter det hämtade vi Stefans mor, far och syster sen blev det sängen och somnade bums!

Söndag: Vakna halv tio typ. Gjorde inte mycket under dagen. For hem till holm för att käka middag och sen la vi oss i soffan och kollade på tv med mor och far. Mina små älsklingar somnade i soffan, en bredvid mej och en på mej :p Dom är så söta.

Ja och sen är ja ju framme på vad som händer/har hänt idag.
Jag klev upp en snabbis med älskling  då han skulle fara på jobbet pussa och krama han hejdå och sen kröp ja upp till sängen igen. Halv 8 bar det i väg för mej till skolan igen då. Fick åkt skoda denna vecka med, men det gör egentligen inget förutom att jag får sjukt dåligt ljud i bilen :( första lektionen på skolan hade vi prov, gick sådär. Hatar muntliga prov. Sen hade vi stallkunskap, skulle klippa hästen i nacken och runt öronen och i öronen, men hallå vem har inte gjort de?! Det kan ju till och med en 5 åring göra!

Och vad händer till veckan då?
Tisdag: Skola
Onsdag:Skola sen hem till bebbi!!
Torsdag:Doktor sen vet ja inte
Fredag: ANGLA
Lördag: Middag hemma hos sötnos lät det som
Söndag SOVA

Nä nu ska ja vila en stund innan ja ska gå ner till stallet en snabbis.

lär nog uppdatera lite granna i veckan.

Sandra<3Stefan


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0