Sambo

Ligger just nu i älsklings säng och lyssnar då han snarkar och sover så gott. Jag fastnade självklart framför tvn och det är för spännande för att sluta titta. Men det är snart slut så ska väl sova om en stund :) vi fick iaf reda på att vi får ta lägenheten som vi var och kolla på igår :) jag är hur glad som hellst för den var verkligen hel mysig :) och att få bo med älskling de vore ju helt klart det bästa! Så den 1 maj flyttar vi :) men det tråkiga är ju att jag inte får bo där från början eftersom jag slutar skolan 4 juni. Så jag hoppas älsklingen klarar det fint och att han har gjort fint :) Nä nu ska jag mysa ner mej med älskling och sussa en stund i en 4 timmar typ sen ska love upp :) Natti Natti Natti Sandra älskar verkligen sin Stefan <3

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0