You belong whit me

Ja då va man vaken då. Är ännu snorigare, ännu ondare i halsen och ännu ondare i huvuvet/ögonen. :(


Drömde en gansak rolig men sorlig dröm inatt. Hsuet och allt sånt hade ja velat haft men inte att det var folk ute för att döda pappa :s

Jag lär ju inte uppdatera på hela helgen så skriver nu vad som händer :p

Idag så äre körning första lektionen sen lunch sen lektion igen sen åker jag hem till älsklingen min! <3 Då ska vi kolla på lägenhet :) hoppas det bara är vi där :p men det lär det ju inte vara och nån annan lär ju få den :( Sen efter vi kollat på den åker vi till lilla Holm.

Torsdag: Ska skjutsa älskling på jobbet sen fara och prata med chefen och sen några till ställen. :) Sen klockan 11 ska jag och Sandra på birsta  :) Sen på kvällen lär det inte hända så mycket, grymt sugen på att träna men lär nog inte va en sån bra ide då ja kanppt kan prata utan att det gör ont :s Lär ju ska sitta och kolla då älskling byter avgasrör och tro inte ja tänker hjälpa till ;D hehe

Fredag: Ligga och sova medans älskling är på jobbet sen kommer han och hämtar mej tolv så far vi och kollar på lägenhet igen :) sen snor ja hans bil och far på Birsta för att fika med Stefanie :) Sen på kvällen så ska vi vara med Lollo och Peter och kolla på film :)

Lördag: Sova så länge ja kan, På kvällen äre barnvakt som gäller till små kusinerna :)

Söndag: Träffa Ida pida sen hem till Holm :)


Om jag får tid så hörs vi nått mer i helgen :p

Sandra<3Stefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0