you're not sorry

Imorgon så åker jag hem till Sundsvall :) Så jag får vara med på visningen av lägenheten :) jippi! håller tummarna om att den är tjusig :D

Sen på torsdag ska ja fara till min chef tidigt på morgonen :) Så jag åker med älskling in och lämnar han på jobbet sen snor ja hans bil för resten av dagen :D haha

Sen på freda ska ja kolla på en till lägenhet med gulleplutten. Sen efter det snor ja hans bil igen xD hehe.

Och då sitter det förhoppningsvis 3" på den också så den låter gott ;D mysipys. Men han har ju tagit bort toningen på den och det tycker ja inte om!! Nu ser det ju ut som en farfars bil! :o Men men den är mysig ändå :p


Nu ska ja springa ner till stallet och hämta min pärm så ja kan skriva ner en grej som min lärare inte hade fått på mailen. Så då får man göra det skriftlig för hand :(


Sandra<3Stefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0