At least

Ja somnade runt tolv ett i natt kanske, för min så kallade stugkamrat fick besök kvart över 11 igår kväll! Jag blir galen på det, hur fan tror hon att man kan sova då dom för sånt jävla liv och slår i väggen?! Väggarna i stugan är kankse 1 cm tjock om ens det :o

Men då ja väl somnade så sov ja ju självklart inge bra och då man väl har sovmorgon sover man ju självklart värdelöst och vaknar självklart sjukt tidigt!

Sen då man vaknade ringde man till älskling för att man ville höra hans underbara röst det fick man göra i två sekunder typ.. :( Hoppas du ringer snart!

idag vet jag inte riktigt vad som händer, kanske har körning klockan 10 men jag vill inte köra själv så lär nog inte ha det. Så då börjar man inte förens ett igen och då ska vi städa parekeringar och sånt inför söndag.. jävligt rolig dag not!!

Och jag hoppas att jag kan få åka hem imorn, ska prata med lärare idag om det, blir ju lite jobbigt att vara i från älsklingen så mycket.. Sen händer en sak på freda som jag inte tänker ta upp här.

Nu undra om man kanske ska ta och kliva upp för att se om ja ha nån körning lr inte.. :p

Älskling ringde nu också fick prata med han i 2 minuter :( Saknar ju dej!!

Sandra<3stefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0