Avslutningsmiddag

dagen har varit seg seg och åter seg!

Saknaden efter min man är så olidlig så det finns inte! Men som tur är det snart över med att pka i från honom, lär väl inte ses så jätte mycket i sommar heller efter som jag jobbar sjukt jävla mycket :( Men bara jag får träffa honom lite varje dag och sova med honom varje natt så är jag nöjd :) Jag älskar dej stefan!

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen ska ja försöka göra mej fin inför avslutningsmiddagen. :) Får väl se hur det kommer gå med min fot ikväll, ska inte ha bandage på den för jag har ingen sko som passar då :( Kommer väl ha sjukt ont imorn men sånt man får ta tyvärr.


Ajja nu duschen! Sen prata med älskling så länge ja bara kan! får ju itne prata så mycket med han ikväll tyvärr :(

ÄLSKAR STEFAN!



Du är det finaste och bästaste jag har! Älskar dej! <3

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0