Bad girl

Igår vare som sagt avslutinings middag med klassen och lärarna. Det var kul :) Efter den så tog vi taxin hem och precis trettio sekunder innan vi for förbi elin ringer nettan och säger att det är fest i min stuga! :o dåligt arg jag blev då så elin var gullig och erbjöd sig att jag fick sova hemma hos henne. Så det gjorde jag igår :)

Idag så har vi släppt ut hästarna på bete och sen har vi inte gjort så jätte mycket mera. som vanligt..

Just nu väntar jag på att älsklingen min ska skriva att ja kan ringa, men han verkar inte vilja prata med mej :(

Sen så ska ja bara ligga i sängen och inte göra ett smack!

Uppdaterar senarre då jag känner att jag är på humör!

Sandra<3Stefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0