Det var den tystnaden

Ja nu kom det sov sällskap till rumskamraten då! Så jävla le på detta!  blri väl new moon ikväll också då så man somnar till nått annat ljud än gnek gnek gnek! Ska passa på att ladda upp lite bilder nu jag sen jag och älskling var i galtström. :)

Tänkte beskriva vad ja ska göra i veckan också.

Tisdag: Skola och inte göra särskligt mycket alls tror jag, har prov efter lunch ska väl pina mej runt på krykorna. Sen klockan 6 bär det iväg mot avslutningsmiddag med lärarna :) Ska bli mysigt hoppas jag.

Onsdag: Hästarna ska ut på bete så ska fota det :) Sen vet ja inte vad som händer mer under dagen, kvällen ska väl bara ligga och prata med älskling förhoppningsvis

Torsdag: En lektion sen åker jag hem till mitt älskade hjärta!! :) På kvällen ska vi väl byta bromsrör och slangar på min fina älskade bmw :)



Jag älskar dej så jävla mycket älskling! Går inte att förklara med ord vad du betyder!! Du är mitt allt! <3<3

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0