Good night

Efter att ha varit och borstat av elipeli lite granna och surrat en bra stund med sussa så är jag tillbaka i sängen :) och pratar med älskling! Saknar honom!

Är inte så jätte nervös inför imorn nu, för jag ska få göra först imorgon så det känns riktigt bra! :p har man ju inga förväntninga på sig direkt. :P haha

Sen så ha vi prov :( kommer gå åt pipan tror jag.. :/

Sen efter det får ja åka hem till min älskling!! :) Då ska vi åka och köpa säng :) Och göra fint i lägenheten, sen så äre inte mycket mer som ska handlas dit :) hihi. Sen så har vi riktigt fint och ehmtrevligt tycker jag :)


Nä nu ska ja krypa ner under täcket och mysa med älskling i örat.. :( önksar att ja kunde få mysa med honom!

Sandra<3Stefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0