Good work

Ja i fredags flyttade ju vi in i lägenheten, jag och pappa bar upp alla möbler och ställde dom där hjärtat hade sagt. Fixade och donade lite.

runt tolv kom bebbi hem så då for vi till mamma i kovland och bytte bil. Sen for vi till bebbi och hämtade tv, bord och lite smått och gott.

Sen då vi fått allt på plats så myste vi bara på en stund :)

På kvällen for vi till Stefans faster och grillade och sen for vi hem till oss och sen efter en stund kom jocke och svensson. Stefan och dom drack lite sprit sen for vi ut på Alnö en sväng, där var det bråk som vanligt :p Jag fick köra t5an :D Skit kul!! :D

Sen for vi hem till oss igen och sen ringde moster min och ville ha skjuts hem så skjutsade hem dom sen for vi hem och la oss. Sov som en stock i nya palatset :p haha. 

Lördag: vaknade väl runt 9 och gjorde inte så mycket, for på birsta en sväng och hem till holm och käkade middag. Sen for vi hem igen och på kvällen kom Stefans familj och kollade på Avatar med oss. Ganska så bra film ändå :p

På kvällen for vi in till stan och surrade med lite folk. Sen for vi hem och la oss somnade om en stock åter igen :p

Söndag:
Spelade träningsmatch med Kovland mitt blivande lag :p Jävligt roligt men det känns i kroppen idag ska ja säga! :( Har så sjukt ont!! Men men det är väl sånt som händer! :p Fick väska och kläder iaf och vi har träning på tisdag igen :)

Nu sitter jag på skolan och har tråkigt. Men jag åker iaf hem imorn till mitth hjärta!

Och på onsdag åker jag till STHLM med flickorna!

Nä nu ska ja ha tråkigt!

Sandra Älskar Stefan!

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0