I love him

Sen jag skrev sist så har jag :
Fått upp skåpet och det blev jätte bra :)

Tänkte sammanfatta helgen lite.

Fredag: Myste med älskling, grillade hos Sandra med henne, barnen och Robin. Sen for vi upp till holm och sov där.

Lördag: Var ute i galtsröm hos Stefans farbror och var ute på en promenad och bara myste på med mitt hjärta. Vi for runt och kollade lite och bestämmde oss för att till sommaren ska vi fara dit ut så jag får knäppa massa kort hittade några riktigt fina ställen ja vill fota. :)  Grillade också gjorde vi :) På kvällen myste vi till film och for in till staden en snabbis men det sög. :p

Söndag: Vaknade runt tio, fick ett tråkigt samtal. :( For upp mot holm och käkade middag hos farmor och farfar sen till alnö och åt bulla och kolla på mr bean. Sen till lägenheten kollade på whipeout och myste bara.

Måndag: Klev upp 6 och pussade på älskling så han skulle vakna, fikade, pussade ännu mer på hjärtat så han skulle vakna och sen en massa hejdå pussar och kramar. Är så otroligt jävla jobbigt att åka i från honom! Men nu äre bara 19 dagar kvar tills jag slutar så då äre slut på att lämna honom hemma. Då får ja äntligen sova med honom varje natt!  :)

Idag på skolan så har vi gått igenom hur vi ska göra på fredag då det är stallrond, jag vill verkligen inte. Hatar att prata inför folk och nu ska ja prata och visa upp hästen också inför hela skolan!. Men men vi får se hur det går. Önskar att ja slapp vara med. så ska försöka slingra mej på nått sätt :P haha
Sen vara lunch och där bjöd Sara på smörgåstårta mums!
Sen körning där vi körde med klocka och läraren sa att jag var bäst ! :D
Skulle köra två varv och varje varv skulle gå i 1.40 temop så ett vara skulle vara i 1 minut och 40 sekunder och första varvet körde jag på 1.39 och andra på 1.37 så är riktigt nöjd faktiskt :)

Nä nu ska ja ta och göra klart en uppgift och sen gå och äta och sen duscha.

Bjuder på en sommarpuss bild på mej och älskling sen i lördags :)



JAG ÄLSKAR DIG STEFAN HÖGBERG

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0