Miss my bebbi!!

Uppdaterar lite sen sist ja skrev som vanligt på måndagar :p

Fredag: Var skit nervös inför häst vid hand uppvisningen men eftersom jag var först hade det inte kommit nå mycket folk så jag var super nöjd med det :p Det gick väl sådär men jag är nöjd att ja fick det gjort iaf. Efter det hade vi prov som kändes bra efter jag gjort det :) Får väl förhoppningsvis reda på det på onsdag. Sen efter det for ja till pappa som var barnvakt hos bror åt julia :) var där en stund sen for vi hem till mej och hjärtat. Pappa och paige läste tidningen och jag duschade, sen kom bebbi hem och pappa for.

Slängde in tvätten snabbt innan vi for och inhandlade ny säng :) Jocke kom upp och hjälpte oss att få upp den i trappen, tog bara en sisådär 2 timmar, fick bryta sönder typ hela madrassen för att få upp den :/ men det funkade kanon fint att sova i endå :p haha.

På kvällen på freda blev det bara mys hemma med älskling.

Lördag: Gick ner för att ta hand om tvätten, den hade fortfarande inte torkat så fick hänga en stund till medans jag och bebbi for och handlade mat.

Sen så blev det grillat hemma hos stefans mor, far och syster. Sen blev det bio tillsammans med dom. :) Vi såg prins of persia lr hur det stavas, ja tyckte den var skit bra. :) På kvällen blev det mys med älskling bara.. Orkade inte göra nå mer :p

Söndag: Vaknade for till elgiganten för att läman in älsklings telefon han fått dagen innnan :/ Blev kvar där typ en timme sen for vi hem och packa hade match ute i njurunda, första seriematchen för mej och den gick kanon lr så inte! Spelade ungefär 30 minuter och det resulterade i ett självmål och en skadad fot! :(

Vi förlorade tyvärr.. :( Men efter matchen for jag och bebbi till holm på middag och sen så for vi till alnö för att hämta kryckor till mej, och sen hem och bada och tog en öl och kollade på vm guld matchen men dom sööög!! Och helt fel lag vann!!

Måndag: Alltså idag:p klev upp 6 gjordei ordning fika till mej och bebbi, gick och myste lite med älskling innan han äntligen klev upp, min morgontrötta lilla fis! Sen hoppade jag mej ner för trappen och älskling packade in mina saker i bilen. Sen for vi och tanka och sen släppte jag av honom på jobbet :( Ville verkligen inte åka i från honom! Blä för skolan, skönt att den snart är över! :)  Väl på skolan ha ja inte gjort ett skit typ, har lika gärna kunnat varit hemma hos älskling idag. Det enda nyttiga jag gjort idag var väl att filma Elin då hon körde sally en snabbis.

Nä nu blir det lite bilder:

Sandra<3Stefan Hjärtat? du är världens bästa sambo/fästman/pojkvän! Tack för en underbar mysig helg! :) Älskar dej!!!


Jag och älskling ute på hjulingen :)



Nilsson agerade fotograf då jag gjorde illa mej och var snabb som fan att knäppa! :p



Min fot :(


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0