regn och rusk

Ja sen sist jag skrev har det inte hänt mycket direkt. Varit lite i stallet/skolan och sen ätit mat:p

Har även fått reda på att jag inte får åka hem imorn och det känns förjävligt rent ut sagt. Vill hem vill verkligen hem!

Ikväll så händer inte så mycket, ska plugga och plugga och prata med älskling en massa! Gå ner till hästen en sväng så blir kanske att man går en promenad också, får se hur mycket jag orkar.

Fy fan va ja ska pussa ihäl min älskling då ja kommer hem på fredag mysa mysa mysa! Sen på lördag ska vi kanske gå på bio med hans mor och far :)

nu ska ja ta och plugga lite medans älskling står i duschen så väntar på att han ringer sen :)

Längtar tills jag får mina skor!!! :o

Sandra älskar Stefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0