Så jävla trött!

nu har ja lite mer tid lr lust att skriva :p

Imorse klev ja upp halv 5 for upp över mot skolan runt 5. :( Var sjukt jobbigt att se älskling ligga kvar i sängen och mysa som bara den också måste ja fara upp till skolan :(

Kom väl till skolan runt halv 8. Skulle ha omprov klockan 8 och det gick väl sådär..

Sen halv tio hade vi redovisning i häsrkunskap, gick bra tror jag :) Skönt att få det överstökat idag iaf så behöver ja bara sitta och lyssna imorn då dom andra redovisar :p sköönt!!

Sen hade vi körning, jag och rosemarie köra fia-lotta en liten skrutt

Sen vare lunch och efter det körde vi snabbjobb med våra hästar :)

gick sjukt sjukt fort, nästan så det var läskigt! :p
Och nu sitter jag här och väntar på att min lilla älskade Stefan ska ringa mej, har så fruktansvärt tråkigt så det finns inte! Och jag håller på att somna men det är väl inte så konsigt har inte sovit mycket sen i fredags natt så.

Bjuder på en till bild :) har upptäckt att det inte är så jävla jobbigt att ladda upp bilder ändå :p haha



Det är typ storm här uppe nu!! Blåser som fan och regnar som fan!!

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0