Städ/tvätt dag

Idag är en riktig städ och tvättdag.

Har hållt på att tvätta sen halv 9 imorse, maskinerna tar två timmar på sig att bli färdig. :s men har bara et maskin kvar nu och en som ska hängas upp. :)

Så nu tänkte jag börja diska lite och sen ska jag dammtorka och städa golvet :p

Igår var vi och åt tårta hos stefans mor och far eftersom hans syster fyllt 14 år :) Jag och stefan fick också presenter av hans moster och hennes kille och barn :) En tavla som var skit cool och lite bra saker att ha i köket och en foto ram som det står love på, som jag självklart förstörde ena glaset på då ja kom hem. :( Men det ska vi fixa endå :)

så jag ska ta och skriva ut lite kort på mej och älskling nu :) hihi. Men först äre disk och sånt som väntar! :(

Ikväll så ska vi äta på donken så man får sånna där coola glas:p haha. Sen ska ja tvinga med mej bebbi på birsta en sväng och inhandla nått till mors dag :)

ajja nu måste ja kliva upp här i från :(

Sandra<3Stefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0