sunny day

Är så jävla le på allt skitsnack på denna skola nu så det ska bli så sjukt skönt att få komma hem snart och slippa vissa personer, men kommer ju självklart sakna vissa. Ajja..

Denna eftermiddag har inte hänt så särskligt mycket alls, har duschat hästen och sen då man precis har gjort det då kommer det en elev och frågar varför ja duscha honom då hon ska använda honom klockan 4, det är bra att man får veta nått på denna skitskola!

Kvällen kommer spenderas i sängen som vanligt på mitt rum i stugan.. Ska gå ner till min lilla prins en sväng och borsta svansen på honom och sen ska ja gå och sätta mej nere vid sjön om vädret håller i sig :)

har även packat allt så det är klart tills imorn då ja ska åka hem till älskling :) ÄNTLIGEN!!
Ska vara riktigt lat och ta bilen ner till stallet imorn så jag är berädd på att fara så fort ja slutar! :D

Det är ingen av mina läsare som har en säng att sälja? :) 160 cm madrasser med sängstomme? :p

Nä nu ska jag ta och pluga lite till innan mitt älskade hjärta ringer mej :)

Förlåt för att det blir samma gamla bilder hela tiden men har ingen kabel med mej till telefon och kameran är hemma..


Kärlek på högsta nivå, Jag älskar dej Stefan!!

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0