bidioejahnsvsklsafv

Kvart över 9 ringde pappa och väckte mej och sa att han kom med Alice, hatar då han ringer tidigt!

Så nu ligger alice och jag och halv sover i soffan och gör ingenting. Har inga pengar på mobilen heller så jag kan inte ringa bebbi och säga godmorgon som jag alltid gör.. :(

Ska väl snart hoppa in i duschen och sen klä på mej och fixa mej.

Vet ej vad som händer idag.. Jag skulle ha haft tag på en telefon eller haft pengar så jag kan fylla på min, så jag kan ringa csn och ut till jobbet i timrå. Men sånt är livet då man är fattig! Har inte ens råd att ge älskling en present på lördag och jag vill ge han då han fyller år inte efter då jag får lite pengar. Men får väl sätta mej och göra nått gulligt åt han ist :) Han ska iaf få frukost på sängen på lördag :)

Nä har inge vettigt alls att skriva.

Sandra<3Stefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0