Bredband

Bredbandsbolaget bara lurar folk, vi får betala sjukt mycket för piss bredband, sen då jag skulle säga upp det då bara du har ett års bindningstid, då bara va?! jag har inte ens valt hur lång jag ska ha! :o Och nu då jag flytta det, då kostar det 500 spänn för att flytta med bredbandet då man flyttar? :o Det är sjukt, fattar varför gubben på finsta kiosken sa att det var ett dumt val :p haha. men kunde inte ha nått annat i förra lägenheten med dom ja kollade med..

Skit saker!

har iaf gjort lite nu :p

* Skriva ett brev om mej själv
* Ringa bredbandsbolaget
* Ringa csn
* Gå ut och jogga/cykla med Alice
* Hyresvärden ska komma
* Åka och köpa en skit fin vinter jacka med mamma
* Värma lunch till bebbi
* Göra middag
* Diska


Nu ska jag gå och duscha, men bara för att jag gör det kommer väl den där gubben komma och störa mej :p

Sandra<3Stefan


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0