Disk

Igår kväll så blev jag kvar på stefans jobb en stund, Sofia kom förbi så vi kikade lite på hennes bil och sen tvättade vi min och stefans saab sen så for vi och ställde undan den, sen åkte vi och handlade tacos som vi gjorde hemma hos oss :) Tack för trevligt sällsakp Sofia :)

Idag har jag duschat, diskat, busat en massa med en trött Alice, Ätit lunch, slängt in lite mer saker överallt, skjutsat bebbi til jobbet, packat min väska inför Göteborg. Ja och nu sitter jag här och kikar runt lite. Ska väl diska klart de sista glasen och sen fortsätta packa upp lite. Sen hämta bebbi på jobbet klockan 4 :)

Alice ska ju vara hos min bror, hanna och julia nu då vi är borta. Så måste åka och köpa massa ben åt henne så hon har nått att göra då bror jobbar. Så vi ska åka upp med henne dit ikväll, kommer sakna ihjäl mej efter henne! :(

Kommer nog bli dålig uppdatering medans jag är i göteborg, men datorn ska med så vi har nått att göra i bilen :p

Nä nu ska jag ta och fortsätta.

Sandra<3Stefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0