Fint fint

Nu har jag plockat undan lite saker och dammtorkat och städat hela badrummet.. jobbigt.

Det enda som är kvar nu är att diska och damsuga och torka golven. Men det kan vi göra på imorgon för nu blev jag tröttis. :p

Förut så kom sofia och hämtade mej, då for vi till Stefan och bytta till vinter däck på hennes bil :) Och tur var det för hon skickade en bild förut där det var snö!! Jag vill också ha snö!

Sen for jag hem och började städa. Har massa kläder som måste vikas också men det ska jag och älskling hjälpas åt med sen :)

Ska åka och hämta honom sen också, skulle kanske lägga om däck på hans mammas bil också.

Sen skulle Sofia bjuda oss på middag idag :) Undra vad det blir ;p

Jag är så sugen på att gå på bio men det kommer inte hända på ett bra tag nu. :(

Ajja nu sak jag ta och kolla på en vinter bil till bebbi :)

Sandra<3Stefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0