Fredag

Ja idag vare fredag då..

Igår så var vi på stefans jobb en bra stund typ 9 sen for jag och sofia ocj knäppte massa kort på våra bilar :) Sofias bil blev snyggast :p Jag typ stukade även fingret då vi knäppte kort, har sjukt ont idag kan knappt skriva.. :(

Jag fick även ny dump på min pärla :D Nu pyser det hela tiden ;) hihi.

Idag så har jag inte hunnit göra mycket, fick sova till 9 då kom Alice och hoppa upp i sängen och ville pussas och sen gå ut och kissa så det fick hon göra. Så har varit vaken en timme nu.

Planerna för idag är att tvätta, städa, diska. Sån där jätte kul dag lr inte. Tvätta behövs verkligen, hur mycket tvätt som hellst och det är inge roligt eftersom tvättstugan ligger i andra huset.. har tid mellan 12-17.. bläää.

Nu ska jag släppa ut Alice på altan så hon får mysa lite och jag själv ska väl försöka äta nått, så fort jag öppnar käften så hostar jag.. :(

Sandra<3Stefan


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0