Fy tusan

Fy fan va jad jag är trött!!

Klev upp nu då älskling for till jobbet, för han ska ju komma och fixa toan idag och jag har ingen aning om när han kommer och det skulle ju bli lite pinsamt att ligga i sängen och snarka då han kommer hit :p hahah! Men bara för att jag var duktig och klev upp sågär tidigt, kommer han väl inte komma förens 16 :p

Har fyllt ut min att göra lista idag lite:

* Skriva ett brev om mej själv
* Ringa bredbandsbolaget
* Ringa csn
* Gå ut och jogga/cykla med Alice
* Hyresvärden ska komma
* Åka och köpa en skit fin vinter jacka med mamma
* Värma lunch till bebbi
* Göra middag
* Diska


Just nu sitter jag och kollar på vakna med the voice, länge sen man såg det men det är ju riktigt trevligt, men jag tänker då inte börja kliva upp såhär tidigt bara för att se det :p

Nä nu ska jag nog göra som Alice och vila ögonen lite :p

Är jätte förkyld och skit ont i halsen, dumma bebbi som har smittat mej! :( men jag älskar dej ändå..

Sandra<3Stefan


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0