I dream about you and i like it

Igår så gjorde jag och älskling potatisbullar till middag, mums!! :) Sen la vi oss i soffan en stund, och sen for vi och åkte lite bil :) Sen då vi kom hem tog jag på mej jogging kläderna och gick ut och sprang med alice, Antingen var det gå lr springa jätte fort som hon tyckte. Vi var väl ute i ungefär 30-40 min. Sen blev det duschen med älskling och sen PH :D Äntligen ha det börjat igen! Sen kom Bebbis mor och syster och drack lite kaffe och åt kaka :)

Idag så väckte alice mej halv 9 :( Och sen dess har vi vart ute och sprungit lite, hämtat bilen och nu ligger Alice ute på altan och myser :)

Idag så har jag lite på min göra lista :p

* Göra mej i ordning
* Fika
* Åka på skolan
* Laga middag
* Springa med Alice
* Kolla på Sverige matchen :)
* Kanske åka upp till holm och hämta mina vinterdäck

Morgon dagen vet jag inte hur den ser ut, det enda jag vet att jag ska göra imorgon är att träna med Stefans syster. Vi ska på fight night lr hur det stavas. Ska tydligen vara som boxning fast man itne slår varandra :p

Nä nu blire duschen.

Sandra<3Stefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0