Kvälls bloggning

Ja idag har jag städat och donat, sen for jag bort till bebbi för att vi skulle tvätta bilen, det slutade med att jag fick den lackförseglad av älskling! <3 Älskar dej!

Nu ser man sig själv lika bra i bilen som i en spegel :D hihi. bild kommer imorgon :)

Sofia bjöd oss på kina idag :) tack så mycket! <3

Vi kom hem runt kvart i 8 då kollade vi på det lilla som var kvar av PH och sen VD och sen lyxfällan. Fy fan vilken tjej. Älskling han ligger i soffan bredvid mej och sover sen klockan 8. men han har jobbat hårt idag så jag ska inte skälla på honom. Sen slipper jag ju killa ryggen så han somnar ;) hehe.

Nu ska jag kolla klart på CSI sen hoppa ner ensam i sängen, bebbi kommer väl då han inser att jag inte är kvar i soffan längre. min sötnos!

SandraÄlskarStefan



Jag älskar dig så fruktansvärt mycket, du är den bästa! Ingen har gjort mej lyckligare än vad du gör!
JAG ÄLSKAR DEJ STEFAN HÖGBERG! <3


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0