längtar

Nu har jag beställt jätte fina julgardiner till alla rum :) kommer bli jätte fint :) gråa med röda tomtar till köket, hel röda till vardagsrummet och röda med hjärtan på till sovrummet :) vill ha jul nu jag!! :D köpte ju även lite tomtar nere på ullared och sen har jag massa som jag fick av mamma i sommras. Å vill ha jul och lussekatter ! :D

Idag har vi varit och hittat en vinterjacka till mej, mamma kan jag få? :p sen så har jag diskat, haft Sofia på kaffe och bulla besök och nu sitter jag här och myser med Alice :) Bebbi sitter bara och spelar tv spel så han är tråkig!

ikväll kanske vi ska grilla så här i oktoberg :p sofia kankse kommer och äter med oss :)
Sen har jag ingen aning om vad det blir, känner mej lite tung i huvudet :(

ajja

Sandra<3Stefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0