Måndag

Idag är det tvättstuga och städning som gäller, ska diska, dammtorka, damsuga, torka golven och städa toaletten. Så det är lätt att städa till i helgen då bebbi fyller år :)

I helgen har vi bara myst jag och bebbi. Har varit skönt att inte göra nånting. Igår kom Sofia förbi och kollade på indiana jones lr hur det stavas med oss. :)

Alice ligger ute på Altan som vanligt och tittar på fåglarna.

I veckan så ska jag inte göra mycket.

Onsdag: Ska jag på skolan klockan 13
Fredag: Ska jag på Ladies night med mamma, moster och nån mer. Äta ute först :)
Lördag: Fira älskling som fyller 20 år! :) Basta, äta gott och dricka gott :)
Söndag: Vara bakis! :p

Nä nu ska jag ta och börja röja undan.

SandraÄlskarStefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0