Migrän

igår var jag och pratkisera på jobbet, känns sjukt konstigt att praktisera där man jobbar :p

Efter det åkte jag till bebbis jobb och satt där, fick världens migrän där.. Sofia kom och höll mej sällskap :) , sen skjutsade hon hem mej för jag kände att jag inte kunde köra bil.

Älskling kom hem efter en stund, då hjälpte han mej att duscha, kunde knappt stå upp och såg ingenting på ena ögat, bara massa "prickar" också domna ena handen och läpparna bort.. :s Efter duschen hoppa vi i säng och somna bums. Sov från 22 till 11 jävligt skönt. Men huvudverken sitter fortfarande i. :( Men hoppas det går över.

Idag har jag varit och pussat på älskling på luchen och sen vart på banken och nu ska jag göra mej i ordning.

Alice har äntligen kommit hem också :) Min lilla pudding ;) saknat henne så nu ligger vi i soffan och snusar på varandra :)

Ikväll vet jag inte vad som händer, lär väl åka lite bil om mitt huvud vill vill säga..

Sandra<3Stefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0