Min vecka

Var som sagt i GBG lördag till Onsdag, och har haft jätte trevligt :) Varit på Saab museum, kollat på slussarna, Ullared och myst på bara. Helt underbart!

Sen igår så fixade pappa våran säng så inatt sov jag och bebbi där, skönt som fan har inte sovit i en säng på typ 2 veckor! :p Hängde även upp gardiner i sovrummet igår, städade där, fixade min klädställning, fixade inne i vardagsrummet och massa :)

Har städat hela lägenheten och har inte en enda kartong kvar, så nu är allt upp packat och fint! Enda som är kvar är disken, men tänkte ta den efter middagen.

Idag så har jag och bebbi farit runt i birsta lite, han har varit hemma idag för han kan inte prata, så det har varit tyst och blivit många va? från min sida innan jag fattat vad han sagt :p så han har blivit lite små irriterad:p haha.

Vi ska äta värsta goa middagarna idag och imorn :) Idag blire Tacos och imorn blire grillspett och potatisgratäng :) mums!

Lär bli en massa bilder och sånt sedan då vi fått till riktiga internet! Sitter på mobilt nu och det suger!

Fick en rejäl överrsaskning då jag kom hem också! JAg börjar skola på tisdag!! :D Jag har ingen aning om hur det kommer bli och hur mycket plugg det är lr sånt! Så det ska bli spännade!

Nä nu ska jag ta och börja med maten efter som bebbi är "sjuk" Man är inte sjuk så man inte kan göra nått bara för man inte kan prata :p


Sandra<3Stefan



1, Blommor vid slussarna
2, vid en sluss
3, Jag och älskling pussas lr kramas jag vetitne :p


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0