morrn morrn

Inatt kom bebbi och la sig i sängen med mej, man han var inge mysig han ville att jag skulle killa ryggen.. :( jag som hade hoppats att han skulle krypa ner och hålla om mej och pussa på mej. Men man kan ju inte få allt.. ;p

alice väckte mej halv 9 imorse så gick ut med henne då och kissade sen hoppa jag ner i sängen igen och sen väckte hon mej igen runt kvart i tio, vi klev upp och gick våran lilla morgon sväng. Nu springer hon runt och äter på exakt allt hon kan hitta, jag blir galen på henne! Men ska ju som sagt städa resten idag så då kommer hon inte hitta nått :p hehe

Idag äre som sagt
* Städning
* Diskning
* Ringa csn
* Åka till timrå
* Fixa hatt hylla

Sen ikväll äre det Ladies night med mamma, moster, nån till :p
Vi ska gå och äta på blå huset innan vi åker dit ut :)

Tänkte ladda upp lite bilder :)



Första bilden är på bilen igår :)
Andra och tredje är nu på min och Alice morgon runda :)

Sandra<3Stefan


Kommentarer
Postat av: simone

mysiga foton:D

2010-10-22 @ 17:47:49
URL: http://fattybom.se

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0