Nervös

Nu börjar jag fan bli nervös inför skolan.. haha hatar sånt här!

Jag har iaf fikat en bra och fin frukost idag, En yoghurt, nyponsoppa och en mjuk macka med prickikorv på :D Mums var det kan ja säga! Har duschat också och klätt på mej, ska sminka mej och fixa håret nu. Bebbi sa att jag inte fick göra mej för snygg men det är ingen fara då håret ser ut som det gör idag :p

Sen ska jag kolla så jag har med mej alla papper och sånt till skolan. Sen måste jag leta fram nån liten flaska så jag kan ta med vatten till gnäll Alice för lill gumman får sitta i bilen medans jag är på skolan idag.

Idag ska ni få en outfit bild också :p

Nä nu blire till att borsta tänderna och sminka sig

Sandra<3Stefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0