Nya tag!!

Igår så blev det att kolla på lite film PS i love you som alla har tjatat på att ja ska se, men fick inte se klart hela för Johan ringde och ville att vi skulle hämta honom på södra och skjutsa honom till stan.

Sen då vi hämtat honom så åkte vi till fraktarn där vi blev mött av tre jubel idioter! En kom och skällde på oss, en skulle slå stefan och en sa lite roliga saker! Eller alla tre sa roliga saker! Det enda jag kunde tänka på att dom verkar inte fatta vad dom surra om iaf! jävla TÖNTAR!! Sen kom min lilla Sofia in och läspade lite för oss ;) hihi. söt hon är!

Sen åkte vi hem och hoppa i säng och somna bums!

Sov till halv 10 idag, då lilla Alice hoppa upp i sängen och slicka mej i ansiktet och stod så sött och titta på mej :p då vare bara att kliva upp och dra på sig kläder å skor och gå våran lilla morgon runda :) Vi har inte gjort nå mycket alls idag, Alice har legat ute på altanen och myst i solen och busat med små fåglar :p Jag och stefan har halv sovit i soffan och sen gjort mat och nu sitter vi här igen..

Mina planer för veckan:

Måndag: Ska hyresvärden komma och laga våran toalett stol som gått sönder så fint idag! (Man kan inte spola, och vi kan inte kolla under locket där heller där den fyller upp vatten och se om den har lossnat där, för det sitter fast!) Och det jobbiga är jag har ingen aning om när han kommer :s Så blir väl till att kliva upp med Stefan imorn så jag inte sover då han kommer.

* Skriva ett brev om mej själv
* Ringa bredbandsbolaget
* Ringa csn
* Gå ut och jogga/cykla med Alice

Det är nog min dag imorgon.

Sen på tisdag ska jag ju på skolan klockan 13 och sen har jag ingen aning om hur resten av veckan kommer se ut eftersom jag inte vet hur jag ska gå i skolan.

På lördag ska jag iaf åka och provrida en Isis och sen ska ja jobba 15-20.

Ja nu vet ni lite om vad ja sysslar med..

Sandra<3Stefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0