Onsdag

Hejsan hejsan. Igår var som sagt första dagen på skolan :) gick bra men fattade inte så mycket av vad dom surra om, men ska in på ett samtal med min mentor på tisdag tror ja det var :) Då ska vi gå igenom massa papper och lägga upp mitt arbete och sånt :)

Idag ska jag försöak skriva och skicka in papperen till csn men jag fattar inte vad jag ska skriva :p haha. Jag är trög idag!

Idag skulle jag ha tränat med Bebbis lilla syster, men är så sjukt krasslig så det finns inte, bebbi blir bättre och jag sämre :( Har fått en sjukt jobbig hosta kan ja lova!

Idag klev jag och Alice upp runt 10 gick våran lilla morgon runda och sen har hon ätit frukost och nu ligger hon på altan och njuter :) själv så har man duschat och lagt sig i soffan och gör ingenting :p

Idag så ska jag göra detta :
* KÖPA HOSTMEDICIN!!
* Fixa mej
* Laga middag
* Mysa med bebbi
* Skicka csn papperen

Sen har jag inte så mycket mer på min lista tror jag. haha

Sandra<3Stefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0