Pick up your bags

Ja då var man hemma efter skolan då, gick fort tog bara en timme. Ví satt och pratade lite om hur vi skulle lägga upp allt och sånt.

Jag ska leta fram några gamla arbeten så slipper jag kanske göra dom. Annars får jag väl sätta mej och göra dom igen.

Sen imorgon ska jag ut till timrå en sväng och prata med en arbetskamrat så jag får gå med henne i tre dagar och visa vad jag kan och sånt. Så dom på skolan vet vad jag kan.

Jag ska börja skriva ett arbete om Stroke, så jag tänkte börja med det nu. Om det är någon som kan nått så säg till ;)

Sen ska jag åka in till stan en snabbis och träffa Sara och Ida :)

Ikväll vet jag inte vad som händer, ska fråga bebbi om vi ska börja städa tillsammans inför lördag är ju ganska mycket som ska städas :P

Hänge upp mina ljuslyckor förut inne på toaletten så nu kommer det vara jätte mysigt där :) hihi.

Fick även mina skor idag :) Så funderar på om jag ska ha dom sen på stan eller inte. :) Skit fina var dom iaf!! :D

Nä nu blire till att skriva lite.

Sandra<3Stefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0