skit!

Hatar min dammsugare! den vill inte funka och jag är inte klar! :( Får väl sopa resten då om inte bebbi kan få till den. Låter skit mesigt men jag bytte påse och damsugade ett tag till sen tyckte jag inte att den sög nått så jag öppna luckan och gjorde rent filtret och nu får jag inte igen luck jäveln! Så den blåser ingen luft in bara ut! Jävla skit!!

Men men jag kan ju som sagt ta tag i disken.. Men det är så jävla tråkigt att diska! :( Men jag måste ju göra det så lika bra att börja.. :(

jag vill ha en diskmaskin och en tvättmaskin och en hustant då jag fyller år kan jag få det?! Snälla!

Idag så ska Alice sova borta igen, och på lördag :( Hon ska vara hos fredde och hanna tills på söndag. Sen kommer hon hem igen :)

Förut var jag och handlade solrosfrön, dricka åt mamma :) Sen handlade jag en lite lite present till bebbi också :) hihi, han kommer bli såå överaskad ;D

Nä nu blire disken sen får jag nog fixa mej innna jag åker och hämtar bebbi, för vi ska till sunnås klockan 4 och halv 7 ska jag vara i stan med mamma, moster och nån till. och det tar ju en 45-60 minuter dit upp och sen ska man ner igen :p

ajja.

Sandra älskar sin Stefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0