The only one I love to not forgive

Nu har jag snart gjort allt på min lista för idag :) Känner mej duktig. Har även varit på komvux och hämtat ut papper så jag får nå pengar för att ja plugga :p Sen har jag gått lite med Alice för att träna så hon inte ska dra så mycket i kopplet, men ska gå ut och springa med henne sen efter jag träffat mor.

* Skriva ett brev om mej själv
* Ringa bredbandsbolaget
* Ringa csn
* Gå ut och jogga/cykla med Alice
* Hyresvärden ska komma
* Åka och köpa en skit fin vinter jacka med mamma
* Värma lunch till bebbi
* Göra middag
* Diska


Mamma skulle snart åka i från holm så då ska vi åka på willys först sen ska vi åka och köpa min snygga jacka :)

Just nu så sitter jag och lyssnar på mtv och Alice ligger ute på altan på en filt i solen och myser med sitt lilla håriga lekben :p Hon är så söt.



Hade lite tråkigt förut.



Så sjukt snygg bil! SAAB museumet i Trollhättan.



Typ den gamlaste SAABen som finns :p



Sjukt läcker bil!! (på utsidan)



Om jag hade massa miljoner pengar skulle SAAB få göra denna bil till mej! (Är endast en idé bil lr va man ska säga)

Ajja nu har jag visat lite bilder.

Sandra<3Stefan


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0