trött

ja igår somnade ju älskling i soffan klockan 6 och lämnade mej själv hela kvällen, det var ju snällt nä :( Jag som hade längtat efter honom hela dagen sen dissa han mej bara :( han kom äl till sängen nån gång i natt iaf.

Idag så har jag inte gjort mycket alls, klätt på mej och varit ut med Alice. Ska alldeles strax göra potatisbullar till Bebbi som kommer hem på lunchen hoppas jag.

Alice ligger ute på altan och myser som vanligt.

Idag ska jag fixa kläderna som jag tvättade igår. Men måste ha mer galgar igen! :( Så ska se om mamma har några över jag kan sno ;)

Ska ju upp till holm idag och äta middag och tårta! :D mums!!!

Man måste fan snart börja köpa julklappar också, jag som är så seg på sånt måste börja i tid. Har några jag måste köpa till så :p det kommer ta tid. Längtar en massa till jul, vetinte vart jag ska vara eller om jag och älskling ska fira tillsammans eller på skilda platser.. Hmm. I fjol jobbade jag ju på julafton och det tänker jag inte göra igen! Aldig! Dag kan jag jobba men inte kväll igen.

Imorgon ska jag in på skolan igen och prata med min mentor. Lägga upp allt och sånt.

Nä nu blire att göra i ordning mat till bebbi.

Sandra Älskar Stefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0