1 september

Ja idag äre första september och jag är ledig! skönt som fan ska ja säga. men inte får man ta reda på dagen med att bara lata sig, icke.

Det som står på min lista idag är:

* Tvätta, var bara två stora gula sopsäckar med tvätt.. 
* Göra lunch till bästa.
* Diska upp det lilla som är kvar.
* Städa.
* Hämta Alice, som vi har saknat henne!
* Åka på banken och fixa pengar till mitt kort, sen hem och betala räkningar.
* Gå en promenad med lill gumman, medans älskling är och tränar.
* Hälsa på Sofia en sväng :)
* Mysa med bebbi och Alice!

Det är min "lediga" dag.

Ska även försöka få fram mina betyg, och sen skriva ut papper och söka skola.. hoppas jag kommer in nu med en gång.

Känner mej inte så kry heller, har inte gjort det sen i söndags.. Käken är spänd fortfarande men gör inte ont, jag är snorig och känner mej febrig.. Ska kolla tempen sen då jag hämtar Alice.

Ni får nog lite bilder senare idag.

Och om jag låter sur då jag smsar så äre för att jag har ny telefon och kan inte med den riktigt.. :P hehe.

Sandra<3Stefan



Bild 1 Jag
Bild 2 Jag nere på bryggan i sommar
Bild 3 Jag och Alice i vårat sovrums fönster
Bild 4 Min bara min Älskling
Bild 5 Jag då jag hade olja i ansiktet som bebbi stänkte dit.

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0