10 september 2010

Idag så har jag och bebbi varit förlovad i 8 månader. :) och jag är kärare än kärast känns det som :)

Antingen så kommer bebbi hem på lunchen lr så skulle vi åka och äta någonstans :)

Nu till morgonen så har jag och Alice varit ute och gått morgonrundan :) Sen så har ja tagit på mej min nya tröja och sitter och myser i den under täcket i soffan medans Alice ligger och tuggar ben i sacosäcken :p

Idag så ska ja hämta ut två paket, ett i timrå och ett i sundsvall och jag har ingen aning om vart nått utan av ställena ligger :p så det kommer bli spännande :p hehe

Har även gått och blivit tokförkyld :( kunde knappt svälja imorse då bebbi for till jobbet, gjorde så jävla ont i halsen. :( Sen snorar jag som fan :( Jävla förkyldning!

bjuder på lite bilder :)







Bild 1: En sjuk Sandra
Bild 2: Paige låg och sov sådär i onsdags
Bild 3: Knäppte i bilen på väg till holm i onsdags
Bild 4: Alice hemma på gården
Bild 5: Alice saknar husse och ligger och gosar i hans puff :)

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0