ARG!!!

Ja dagen börjar med att pappa ringer så snällt klockan 9 och väcker mej, somnar om en liten stund och sen gick jag ut med Alice, gav henne mat medans jag hoppade in i duschen. Sen då ja kommer ut och ska sätta mej här, ser jag att hon har ätit av kabel på laddaren till datorn i molekyler. Bara tur för henne att vi alltid drar ur det ur väggen, sen ska ja sätta mej och ladda telefon i datorn, jo vad ser jag då jo att hon har tugagt på den med, men som tur har hon inte ätit av den iaf så den funkar!

så idag är jag arg på henne!! SÅ hon och jag ska gå på en jobbig promenad sen så hon ligger helt död sen!

Idag så är mina planer:

Laga lunch till bebbi, Köttbullar och mos
Hämta ut paket
Springa in på birsta en snabbis och köpa en tröja
Laga middag vet ej vad
Förhoppningsvis laga rutan på Stefans morsbil så vi får igen skodan.
Gå en lång jobbig promenad med Alice

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0