BIL :D

Nu har jag varit med mamma på birsta, träffat farmor, farfar, kusin, faster :) Handlat lite, betalat alla räkningar, ringt alla samtal som skulle göras.

Imorgon tror jag att jag ska plocka bort det sista från gamla lägenheten och börja städa där så jag hinner innan elen tas bort om den inte gjort det redan, då får ja problem :p haha.

Nu väntar jag på att min bebbi ska komma så ska vi åka och hämta min bil :) jippi!! :D
Sen ikväll ska jag även be han färga håret på mej :) mamma tyckte jag var gråhårig så fick en hårfärg av henne :p hihi. Är fan illa om man är gråhårig då man är 20! men men bort ska det iaf :p

Nu ska jag ta och leta fram min almenacka så jag kan skriva lite i den. Måste ju ha den så jag inte missar nått viktigt :p haha

SandraÄlskarStefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0