Catch

Nu har jag packat en låda, så nu kan vi bära ner en möbel :p haha. Har även slängt ner massa kläder i påsar så dom är det bara att bära ner sen då vi får nycklarna :)  Jag och älskling ska packa mera sedan efter min träning :) Har träning klockan 18 idag så ska försöka tvinga med mig bebbi då, så kan han och alice gå en sväng i elljusspåret :p

Jag har även packat lite för imorgon, har med mej en kudde och en filt :p Fryser alltid då jag åker tåg så den kommer bli varm och skön :) Kudde måste man ju ha då man åler 06,08! uscha.. Sofia och hennes kompis kommer och hämtar mej 05,30 :o så tidigt har ja inte klivit upp på flera månader.. haha.

Klockan 4 ska jag hämta min bebbi, om pappa har kommit förbi före såklart. Annars får bebbi vänta en stund :p

Jag har även sorterat in massa papper i pärmar idag.

Ajja uppdatera kanske ikväll.

Annars hörs vi på torsdag :) Och den jäveln som ringer och väcker mej då blir det mos av! haha

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0