God morgon

Ja då är man vaken igen då, klev som sagt upp 06,20 med bebbi, skjutsade han till timrå där han hade bilen och sen for jag snabbt hem och la mej i sängen igen och myste med Alice, somnade runt 8 och vaknade för en timme sedan.

Idag så ska jag börja packa massa inför flytten som sagt. Kommer typ bli tomt i min garederob :p haha, har ju bara sommar kläder :p Får massa flytt kartonger sen också :) Ska be bebbi ringa till hyresvärden idag också efter som jag inte har nå pengar på telefon och jag är för lat för att fylla på :p

Jag vill att tiden ska gå fort nu så jag får flytta och åka till göteborg! Men det är inte så jätte långt kvar men ändå för långt :p

Ska ta och klä på mej nu snart tror jag, men vad ska man ha på sig idag då det är kallt ute då? hmm får se vad jag hittar i min berömda garderob med inga kläder alls :p


Sandra<3Stefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0