I need you

Ja min helg:

Fredagkväll var vi hos sara en sväng och sen så for jag hem till bebbi och hade en lugn myskäll :)

Lördag: Vaknade nångång :p for till stöde för att spela match, vi spelade 3-3 så vi fick 1 poäng :p haha. Efter matchen snabba jag mej hem för att duscha och så, sen for vi till Timrå för att äta middag, skjutsade stefans lilla syster på polarlördag och sen hängde vi i stan hela kvällen. For väl hem runt 2 tror jag.

Söndag: Vaknade av att pappa ringde och väckte oss runt halv 1, jag klev upp och gick ut med fisen och sedan badade jag medans älskling fortfaradnde snarkade.. For upp till holm för att käka middag sen for vi hem och myste. Sofia kom på kvällen och visa oss lite bilar :)

Idag då som sagt: mamma väckte mej kvart öer 9 och ville att ja skulle följa med och handla. Så hoppade upp ur sängen och for till coop. käkade även på frasses idag men det sög. Smakade inte alls bra.

Just nu sitter jag och väntar på att bebbi ska skriva och säga att ja ska gå till vägen lr inte. Vi ska åka upp till härnö för att besikta ny bilen :) Sen vet jag inte vad som händer.


Ajja lär uppdatera senare.

Sandra<3Stefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0