I nya lägenheten :)

Ja i helgen så har vi flyttat :)

Fredag: Packade lite små saker på dagen och sen på kvällen var vi inne i stan och åkte bil :) Fick reda på att bebbi inte skulle åka båt och blev jätte glad :)

Lördag: Sålde min älskade bmw :( Började flytta, Sålde skodan :(  kollade på film på kvällen med bebbi och johan sen åkte vi in till stan och kika lite. Sov i nya lägenheten :)

Söndag: VAknade runt tio jag och Alice, bebbi som till 13 tror jag. Jag packade upp alla saker i badrummet, städade där inne, duschade och fixade lite ordning i skrubben :) Sen så åkte vi lite bil, var ut till stefans mor och sen till hans moster och sen for vi och kolla på en bil till mej :) men han var lite för dyr på den. Sen for vi hem och myste :)

Måndag: Min att göra litsta

* Adressändra
* Flytta bredbandet
* Flytta elen
* Flytta hemförsäkringen
* Packa in alla kläder
* Betala alla räkningar
* Kolla på en till bil :)
* Duscha Alice
* Gå en lång promenad till bebbis jobb till 4 :)

Det är min dag det. Sjukt mycket att göra men innan jag börjar med det ska jag duscha och fika. Sen hämta alla papper uppe i gamla lägenheten så jag kan betala räkningarna.

Sandra<3Stefan



Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0