Lördag

Ja igår så jobbade jag först till 4 sen åkte vi till holm för att hämta alice och käkade stekt potatis och fläskfilé och sås. Sen åkte vi hem och duschade och gjorde oss klar för att åka till Stefans moster och hennes karl som fyllde år. Satt där och åt biteline och tårta och kollade på film. Sen åkte vi hem och la oss. :)

Idag så har jag spelat fotbolls match och vi vann!! Även fast ja stod i mål. Blev 4-2 och jag höll nollan i andra halvlek ;D haha. Lucksta förlorade mot oss!!! :p haha.

Efter matchen for vi till mitt drömhus alltså till stefans mormor och morfar och åt tårta igen för mormorn fyllde år :p
Och nu sitter vi här och ska äta tacos snart :) Stefan sitter och nöter ps3 han och jag datorn. ALice är helt slut så hon ligger och sover.

Imorn äre jobb 8-16..


SandraÄlskarStefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0