Love the way you lie

Igår var vi som sagt och kolla på bilen! Den är min !! :D Super duper snygg var den! :D Och den är min min min! Ska hämta den idag :)

Mina planer för denna dag:

* Fixa håret och sminka mej
* Plocka undan lite innan mamma kommer
* Hänga in alla mina kläder i garderoben
* Åka på birsta och handla med mamma
* Fixa lite mera i lägenheten med mamma
* Träffa farmor och farfar
* Hämta bilen! :D
* Hälsa på Bebbis mormor och morfar
* Hämta posten
* Gå en promenad med Alice
* Mysa med bebbi en massa
* Betala räkningar
* Lägga upp annons på blocket


Så det var hela min dag den i princip :P

Nu ska ja snabba på lite här så jag hinner plocka undan och göra mej klar.

Sandra<3Stefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0