Måndag

Det är fan inte bra att vara hemma, man har ingen aning om vad det är för dagar lr datum lr nått..

Idag har jag äntligen fått mina betyg efter många om och men..

Håller just nu på att tvätta och letar min löne lapp men jag hittar den inte. Så måste tigga åt mej påfyllning på mobilen sen så ja kan ringa chefen och fråga om det går bra ändå, för dom har ju alla tider i datorn.. så får hoppas.

Men skulle ju berätta om helgen iaf.

Fredagkväll så var jag och bebbi bara hemma och myste, somnade väl runt 11 och klev upp runt 11 :) sköönt!

Lördag: For ut till timrå och hämtade 850 för nån jävel hade gjort inbrott i den, så vi for och hämtade den och började städa den lite, sen for vi på min match, som vi vann! :D Börjar vinna nu då vi ändå inte har nån chans att stanna kvar i trean.. :/ lite surt.. Efter matchen så hade vi lagfest som innehöll en massa roliga lekar och pizza :p Jag åkte hem runt 8. Då for jag, bebbi, Jocke och Boss till birsta i el caminon och kikade på massa bilar och folk. Kom hem runt halv 2. En trevlig och rolig kväll.

Söndag: For och hämtade Alice i holm, sen hem och lagade tacos igen :p Har ju nån som är tokig i tacos :p Sen myste vi bara på och gjorde ingenting till halv 7 då vi for till Timrå och bastade med Stefans mor och syster :) Riktigt skönt med värme faktiskt :p Sen for vi hem och kolla på en sjuk jävla film :p kommer inte ihåg vad den hette men men :P

Och idag då: värmde tacos till bebbi då han kom hem på lunchen, tvättar och varit till västermalm. Ska skicka papper om skolan idag, och fortsätta städa 850n och min bil :)

Under veckan händer nog inte så mycket.. ska kurera mej och min snoriga näsa och tjocka onda hals..

Ajja

Sandra<3Stefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0