Sliten

Ja som jag tidigare sa, så var jag och sofia ner till jönköping igår och hämtade en ny bil till henne :) skit najs! Vi for i från maland klockan 05.35 typ och kom hem till maland runt 00.00 en riktigt lång dag. Men det gick bra förutom vårat lilla tåg byte i nässjö, tåget vi satt på blev försenat med typ 26 minuter och vi hade 30 minuter på oss egentligen där men dom 30 förvandlades till 4 minuter. Vi fick springa som nå dårar för att hinna. men vi tog oss dit och vi tog oss hela vägen hem :) Väl hemma så var det sängen med bebbi som stod på listan. Saknade honom enormt.

Bilen var jätte fin och fick det nya fina namnet gubben ;p

Idag så sov jag till tio då alice väckte mej med att slå på mej, det var ju jätte snällt. :p

Nu har älskling precis varit hemma på lunch och busat med Alice och pussats med mej :p

Så jag och Alice ska ta hand om att packa ner lite saker och sen ska vi gå en liten promenad och åka till ica maxi och hämta mitt paket och sen skicka två paket. Sen ikväll klockan 18 så har jag träning och efter det så ska vi fika :) Sen blire hem och mysa med bebbi.

Ajja nu vet ni det.

SandraÄlskarStefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0