Snart klar

Fan av skönt, nu har jag bara lite disk kvar sen så är ja klar. Stefan skulle komma hem på sin rast nu så då får han gå ner med panten och så medans ja skura golven.

Sen då hyresvärden och hon som ska kolla kommer så ska jag ta med mej Alice och gå på en promenad och möta Stefan då han slutar. Blir väl en kortis men hon ska få motionera sen då jag har träning också, då ska hon och Stefan gå lite uppe i kovland.

Tydligen fick jag inte följa med till Ullared i år heller.. :( men men så blire ju då bara en ställer upp..

Är så grymt le på allt idag känner jag.. Orkar inte bry mej i nått/nån inte ens mej själv.

I helgen vet jag inte vad som händer, Match på lördag ännu än vinst hoppas ja på :D Hoppas jag inte får stå i mål bara, men Frida ska vara frisk så då får hon stå :)

Det har varit skönt att varit ledig en vecka nu snart iaf. Hoppas att jag får nå jobb snart annars kommer jag bli galen.. Nån som vet av nått?

Sandra<3Stefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0